Política de Qualitat i Seguretat Alimentària
VIDAL GURGHIAN LOGISTICS, SL, empresa dedicada al transport internacional refrigerat i operador logístic, conscient que la Qualitat i la Seguretat dels productes que gestionem i la Satisfacció dels nostres Clients i altres parts interessades són pilars fonamentals per dirigir la nostra activitat, ha decidit adoptar els següents compromisos:
- Promoure en tot moment, aportant els recursos necessaris, la gestió de la seguretat alimentària, sota processos establerts que ens permetin garantir la màxima qualitat als nostres serveis i augmentar el grau de satisfacció als nostres clients.
- Complir la legislació i els requisits acordats amb els clients, que ens apliquen en relació a la seguretat alimentària i la qualitat del nostre servei.
- Identificar les necessitats dels clients i el compliment dels seus requeriments per assolir la seva satisfacció plena.
- Desenvolupar activitats formatives perquè tot el personal conegui, participi i apliqui el Sistema de Gestió i que alhora permetin la millora contínua en el desenvolupament de les tasques.
- Potenciar i rendibilitzar els mitjans tècnics i humans per tal dassolir els objectius econòmics i de gestió establerts, aconseguint la màxima qualitat dels serveis.
- Assegurar que les empreses subcontractades apliquin els mateixos principis de gestió.
- Comunicar a totes les parts implicades (clients, proveïdors, subcontractistes i autoritats sanitàries) qualsevol emergència significativa quant a seguretat alimentària.
- Assegurar un compromís permanent de millora contínua a través de l'anàlisi dels processos i els serveis com a instrument fonamental per incrementar l'eficàcia, millorar la competitivitat i assegurar la satisfacció de tots els agents implicats.
D'altra banda, per tal d'establir i promoure la cultura alimentaria a la nostra empresa, dins del marc de la cultura alimentaria i segons El reglament (UE) 2021/382 de la comissió de 3 de març de 2021, duem a terme un programa d'activitats formatives entre d'altres, perquè tot el personal conegui, participi i apliqui el pla esmentat en el dia a dia i alhora permetin la millora contínua en el desenvolupament de les seves tasques.
El pla el componen 3 punts principals:
- S'implementa un procés de formació al personal, tant conductors com personal d'oficina, per donar coneixement dels recursos, els processos i el modus operandi de l'empresa en relació amb la cultura alimentària, ens basarem en el manual d'acollida i el programa de formació als conductors on desprendrem la informació relacionada amb la seguretat alimentària.
- S'estableix una persona de contacte i responsable de la gestió dels dubtes que puguin sorgir a qualsevol persona de l'equip, pel que fa als processos establerts per l'empresa pel compliment de les normes de seguretat alimentària per garantir el coneixement i el compliment continus de les mateixes.
- Des del departament de qualitat, s'estableix una ronda d'enquestes sobre els punts rellevants de la seguretat alimentària, perquè tot el personal pugui aportar el punt de vista, l'opinió i les opcions de millora.
La Direcció es compromet a aportar els recursos necessaris per complir aquestes directrius per tal d'establir una estratègia encaminada a assolir els objectius establerts.