Política de Qualitat i Seguretat Alimentària
VIDAL GURGHIAN LOGISTICS, S.L., empresa dedicada al transport internacional refrigerat i operador logístic, conscient que la Qualitat i la Seguretat dels productes que gestionem i la Satisfacció dels nostres Clients i altres parts interessades són pilars fonamentals per dirigir la nostra activitat, ha decidit adoptar els següents compromisos:
- Promoure en tot moment, aportant els recursos necessaris, la gestió de la seguretat alimentaria, sota uns processos establerts que ens permetin garantir la màxima qualitat en els nostres serveis i augmentar el grau de satisfacció els nostres clients.
- Complir la legislació i requisits acordats amb els clients, que ens apliquen en relació a la seguretat alimentaria i la qualitat del nostre servei.
- Identificar les necessitats dels clients i el compliment dels seus requeriments per assolir la seva plena satisfacció.
- Desenvolupar activitats formatives per tal que tot el personal conegui, participi i apliqui el Sistema de Gestió i que alhora permetin la millora continua en el desenvolupament de les seves tasques.
- Potenciar i rendibilitzar els mitjans tècnics i humans amb la finalitat d’assolir els objectius econòmics i de gestió establerts, aconseguint la màxima qualitat dels serveis.
- Assegurar que les empreses subcontractades apliquin els mateixos principis de gestió.
- Comunicar a totes les parts implicades (clients, proveïdors, subcontractistes i autoritats sanitàries) qualsevol emergència significativa en quant a seguretat alimentaria.
- Assegurar un compromís permanent de millora continua a través de l’anàlisi dels processos i serveis com instrument fonamental per a incrementar l’eficàcia, millorar la competitivitat i assegurar la satisfacció de tots els agents implicats.
- Vetllar per la sostenibilitat del nostre servei mitjançant una flota moderna i en perfecte estat de manteniment.
- Involucrar al nostre equip per establir i promoure la cultura alimentaria en la nostra empresa, mitjançant:
- La comunicació de les nostres polítiques
- Les responsabilitats que es transmetran mitjançant el manual d’acollida i el programa de formació als conductors d’on desprendrem la informació relacionada amb la seguretat alimentària.
- Establiment d’una persona de contacte i responsable de la gestió dels dubtes que puguin sorgir a qualsevol persona de l’equip, referent als processos establerts per l’empresa pel compliment de les normes de seguretat alimentaria per tal de garantir el continu coneixement i compliment de les mateixes.
- Des de el departament de qualitat, s’estableix una ronda d’enquestes sobre els punts rellevants de la seguretat alimentaria, per tal de que tot el personal pugui aportar el seu punt de vista, la seva opinió i les seves opcions de millora.
- Finalment, s’establiran mecanismes de seguiment i indicadors de rendiment per avaluar l’eficàcia de les accions relacionades amb la cultura de seguretat alimentària. Aquests indicadors es revisaran periòdicament per garantir la millora contínua i l’alineació amb els objectius establerts.
La Direcció es compromet a aportar els recursos necessaris per complir amb aquestes directrius amb la finalitat establir una estratègia encaminada a aconseguir els objectius establerts.
Direcció